La radioeficàcia

La ràdio és un dels mitjans més eficaços per connectar amb els consumidors. Anunciar-se a la ràdio genera un retorn de la inversió molt important i mesurable pels clients.

A més, aquest mitjà té un altíssim percentatge de retenció dels missatges en la ment dels consumidors, ja que una falca de ràdio o un jingle que s’enganxa poden suposar una gran influència en la decisió de compra dels consumidors.

I és que, en definitiva, tots escoltem la ràdio. Perquè hi trobem el que busquem: les noves tendències en música, les retransmissions del nostre equip de futbol, l’actualitat d’última hora, les opinions que més ens interessen o qualsevol altre contingut del nostre gust. Llavors, per què no anunciar-s’hi?

10 beneficis de la ràdio
benefici5

És un mitjà càlid, emocional
i directe

mans

Crea un sentit únic de
proximitat i confiança

benefici3

T’acompanya sempre
siguis on siguis

benefici4

Escoltar-la és compatible amb
realitzar altres activitats

vol

Ofereix una gran varietat de programació que s’adapta a tots els targets de les marques

benefici2

Facilita la repetició de missatges
millorant-ne l’eficàcia

benefici1

Té una exposició massiva, com
ho demostra la seva cobertura, i a
un cost altament competitiu

benefici6

S’adapta perfectament a
l’entorn on-line

mega

Té una amplíssima oferta
de formats publicitaris

ok

La producció de material publicitari
és àgil, ràpida i econòmica